Skocz do zawartości

Monitory rzeczne Polskie


kargulena

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Gratuluję wyboru wspaniałego tematu.Wiem że ikonografia jest bardzo uboga i trudno mówić o konkretach .
Oglądając fotki modelu nasunęły mi się dwie sugestie odnośnie kadłuba .
1Jeśli się nie mylę to redanu nie stosuje się przy obłych kształtach kadłuba a tylko przy płaskodennych kutrach - mogę się mylić .Kształt wręg wydaje mi się poprawny.Rufa powinna mieć obłe wcięcie na śrubę tak jak przy trałowcach T-1 i monitorze Kraków.
2 Uważam że pokazane rysunki dotyczą wersji jednośrubowej.
W osi symetri na rufie znajdują się włazy rewizyjne rewizyjne tunelu śruby podobne występują w monitorze Krakowskim.

Silniki o mocy 200KM są dosyć duże i nie mieściłby się pod nadbudówką maszynowni.Obsługa jest utrudniona .motorzysta musi siedzieć między silnikami aby je obsługiwać i musi mieć właz do wejścia w osi symetrii nadbudówki , a właz jest z boku. I jescze jedna rzecz były plany większej jednostki na 2 śruby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie