dropek81 Napisano 20 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2014 Witam mam problem otóż dnia 12 kwietnia po powtórnym wystawieniu przedmiotu na aukcję tym razem w niższej cenie postanowiłem zakupić do kolekcji czołgową łuskę z pociskiem 3,7 cm. Po zakończeniu aukcji sprzedający przysłał 2 maile jednego od razu po zakończeniu z numerem konta oraz propozycją sprzedaży drugiego zestawu. Po czym na drugi dzień przysłał na moją prośbę więcej zdjęć pak-a z aukcji. Po dokonaniu płatności (150.-) napisałem maila z prośbą o potwierdzeniem zaksięgowania pieniędzy i wysłania paczki. Maili napisałem 3, ZERO odzewu na allegro ostatnio logował sie 15-go. Mam problem, co powinienem zrobić w tej sytuacji ? Jeśli miałbym zgłosić to na policję boję się, że mogę mieć problemy ze względu na rodzaj przedmiotu.proszę o rady w tej sprawie. http://allegro.pl/show_item.php?item=4147054352 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kriczer Napisano 20 Kwiecień 2014 Share Napisano 20 Kwiecień 2014 masz adres gościa ? To jedź do niego i tyle...bo bez pomocy policji tutaj raczej nic nie zdziałasz.Swoją drogą jak można kupić coś za 140zł prawie od kogoś kto nie ma w ogóle komentarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dropek81 Napisano 20 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2014 Każdy zaczynał z niczym. A ja głupi się nabrałem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarny bocian Napisano 20 Kwiecień 2014 Share Napisano 20 Kwiecień 2014 jak wciagniesz w to policje to napewno bedziesz mial wizyte w domu .poczekaj jeszcze na wiadomosc od sprzedajacego .p.s moze dopiero czysci paka :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dropek81 Napisano 20 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2014 Wysłał zdjęcia, wydawał się być OK. Ile czasu poczekać na odpowiedź ? Może jest to spowodowane świętami:/ oby tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz70 Napisano 20 Kwiecień 2014 Share Napisano 20 Kwiecień 2014 Nie ma sie co martwić na zapas - dopiero minął tydzień, a i święta wypadły. Poczekaj do połowy tygodnia i napisz jeszcze raz maila z pytaniem o status przesyłki. W przypadku braku odpowiedzi, w następnym tygodniu wnieś o zwrot wpłaconych środków. Ja miałem historie tego typu, gdy kontrahent nie reagował przez miesiąc a potem, po wniosku o zwrot pieniędzy przysyłał towar. Powodzenia. P.S. Czasem ludziom faktycznie wypadają nieprzewidziane sytuacje, czasem poczta zawala, a teraz jest okres obniżonego tempa realizacji transakcji - ludzie jadą na święta, na poczcie worki z niedoręczonymi listami, paczkami itd. Zacznij martwić się na serio za jakieś dwa tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dropek81 Napisano 20 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2014 Dziękuję za uspokojenie :) będę informował co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viator01 Napisano 20 Kwiecień 2014 Share Napisano 20 Kwiecień 2014 Zawsze możesz otworzyć spór (chyba po upływie 7 dni od zakupu), ale jak piszą koledzy, weź pod uwagę to, że jest okres świąteczny.Jeśli masz numer telefonu, to postaraj się w taki sposób skontaktować. Ja od wielu lat kupuję różne rzeczy na tym portalu i nie miałem kłopotu, ale raz musiałem czekać na przysłanie towaru około miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dropek81 Napisano 21 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2014 uff.. sprzedający odpisał i przeprosił za nieobecność spowodowaną świętami, przepraszam za panikę i dziękuje za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.