Skocz do zawartości

PZL Karaś Hydro Torp


Zakuta-Zarzycki

Rekomendowane odpowiedzi

Ale z drugiej strony, czy tak nie mogła wyglądać przyszłość płatowca PZL-23 po wyjściu z eskadr liniowych ?"

Raczej nie. Biorąc pod uwagę skale koniecznych przeróbek i końcowy efekt byłoby to raczej nieopłacalne. Żeby Karaś mógł po zamontowaniu pływaków jeszcze przenosić torpedę (gdy jego maksymalny ładunek bomb wynosił 700kg) i zachować przy tym jakieś akceptowalne osiągi (zwiększone opory aerodynamiczne) potrzebny by był dużo mocniejszy silnik. Mocniejszy silnik oczywiście zużywał by więcej paliwa. Aby otrzymać sensowną długotrwałość i zasięg lotu trzeba by zwiększyć masę paliwa - kolejny wzrost masy... błędne koło...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie