Logo
   ODKRYWCA - Strona główna
Login: Hasło:
Jeżeli zapomniałeś hasła kliknij tutaj  
Forum: Główne
 
[*] Powrót do głównej strony tego forum

- ikonki przy nicku oznaczają ilość ostrzeżeń które otrzymał użytkownik (czerwona oznacza blokadę logowania w serwisie)
Temat: Kto napisał: Dodano: 
"Było nie minęło" 7tp
2006-12-17 16:08:00

Dziś po raz pierwszy zobaczyłem program Sikorskiego "Było nie minęło" dotyczący 7tp PIĘKNA SPRAWA. Jednakże nie do konca wiadomo czy zniszczenie dwóch niemieckich czołgów w Głowaczowie to dzieło naszych sódemek. Czy ktoś mógłby to przybliżyć? Wiem że Szubański o tym wspominał jednak moje badania/wywiady/relacje/ rozmowy z mieszkańcami wskazują ze zrobili to nasi zołnierze rzucając na panzera IV butelki z benzyną. Bo to że panzer IV został rozkwaszony w Głowaczowie chyba nie ulega wątpliwości (Akagi gdzieś pisał ze nie było tam panzerów IV)Mieszkańcy pamiętają jednak duuuży niemiecki czołg....Dokąd dojechał ostani 7tp spod Głowaczowa niektórzy wiedzą (Socho 2003)....bo tam juz szukali a doskonale o tym wiem...rozmawiałem o tym z kimś kto dokładnie widział całe zajście we wrześniu 39 i sam proces samozniszczenia naszej maszyny. Pozostaje kwestia pozostałych 6 sztuk, które dotarły do Wisły później... :)
Pozdrawiam ekipę projektu!

 Linki sponsorowane
RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-17 16:37:00

to jedna wielka lipa kto sponsoruje ten program?????????

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-17 16:44:00

Pz IV z Głowaczowa pojawia się na wielu zdjęciach i raczej nie widać na nim śladów trafień z Boforsa.

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-17 16:49:00

Witam
co do postu powyżej nie zgadzam się że to co przedstawiono w tym programie to lipa.
Chociaz go nie oglądałem, nie ulega wątpliwości, że nie mieckie czołgi zostały przez nie zniszczone.
Prawdą jest że jeden z czołgów bodajże Pz. IV został spalony,
rzucono w niego butelką z naftą, Obecnie w tym miejscu stoi sklep spożywczy(park).
Drugi Pz.IV rozbity był na mojej działeczce, której jeszcze do końca nie przewertowałem. Wyszło kllka gąsek,( ponoc zaraz po wojnie pocięty). Co do 7Tp kilka czołgów zostało porzuconych we wsi Lipa pod Głowaczowem, z braku paliwa.
Reszta zrobiłą wymarsz nad wisłę i została w ........ :)
nie powiem
AApropos ma ktoś ten filmik zgrany z miłą chęcią bym go obejrzał.
Pozdrawiam Gudek

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-17 18:02:00

Gudek widze że znasz temat. Tam gdzie dojechało te 6 sztuk (z drugiej kompani? dobrze mówię?) podejrzewam że watachy bezmysłnych złomiarzy juz były. Ale był jeszcze ten z tej grupy której większa część została pod Głowaczwem . Poza tym Gudek wiesz coś o shermanach z amerykańska gwaiazdą w 45 w Głowaczowie? I jeszce jedno hasło mnie interesuje:Batalion Mostów Kolejowych + :(
poza tym niema co gadać złomiarze czuwają uważaj co piszesz!!!!!! Ja o blachach służacych jako mostek słyszałem w 1999 roku....mam tylko nadzieję że wyciagneli je ludzie z PROJEKTU 7tp a nie złomiarze!
pozdro

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-17 19:56:00

Bestler
co do shermana wyjąłem tylko jedną gąskę, niezagłębiałem się zbytnio akurat w ten temat. Masz rację nie ma co rozkminiać tak na forum, pseudoposzukiwacze nie śpią ;), o złomiarzach nie wspomnę.
Odezwij się do mnie na gadu, mój numer 2990136
lub mail: gudek1@wp.pl
Pozdro

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-17 19:59:00

Do kolegi Jotesa
podesłałbyś mi te fotki z czołgami z Głowaczowa i okolic ??
Z góry dziękuje

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-18 10:21:00

WItam,
bestler- w kwestii zniszczenia czołgów pod w głowaczowie nie wypowiadam sie bo nie wiem.
Wiadomo dokładnie gdzie dojechał ostatni 7tp spod głowaczowa - wiele z niego nie zostało .
bardziej interesujące sa losy czołgów z głowaczowa które zawisły na mostach i w bagnie ... na pewno dwa zabrano w całości. i na pewno jeden rozebrano.
w kwestii 6 sztuk które dojechały do wisły - nie zgadzam się z ilością ... ja optuję że 4 sztuki przejechały "na drugą stronę drogi warka głowaczów i mogę to udowodnić:-)) - no chyba że ich było wstępnie 8 a nie 6 , ale 2 na pewno zostały po głowaczowskiej stronie drogi i wcale nie w rejonie głowaczowa .
ładziak111 - zapewniam że NIKT nie sponsoruje tego programu a wręcz przeciwnie ...ten program sponsoruje ( w sposób medialny) wiele akcji.
gudek82 - to nie ladnie mówić lipa jak się nie widziało , ale to twoja sprawa .
bestler- szermany - należy ich szukać ( ich miejsca postoju i zakładów remontowych) jakieś 15 km od głowaczowa. miejsca te są jasno określone i ogólnie znane


Dziękuje wszystkim za ciepłe słowa w stosunku do akcji PROJEKT 7TP


PZDR PATRON

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-18 14:44:00

Jeszcze raz pozdrawiam zalogę Projektu 7tp! Chciałbym wam jakoś pomóc-masz rację że te czołgi (6-4) odjechały wszystko na to wskazuje-bo jeśli ktoś mówi mi o czołgach "chyba to były ruskie z 44 roku" w miejscu wkórym ich być nie powinno i pewnie nie było to "chyba nie były ruskie" a o niemcach na pewno nie wspomnę....ale tam już ktoś był!złomiarze? Czy wy? Jeśli wy(projekt) to ok-jeśli złomiarze to strata niepowetowana.

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-18 14:47:00

Irytujący styl "narracji" programu przeszkadza nieco w jego odbiorze, niestety ...

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-18 16:02:00

oby prowadzacy ten program niestał sie drugim Ryszardem Wójcikiem aprogram jak program z meritum było nie wiele jedno ujecie ?
ja jestem rozczarowany a ktos mocno w...

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-18 16:20:00

Witam,
Myszaniołek ( a raczej Panie "L"jak mi się wydaje) niech Pan nas oświeci kto jest taki "w..." jak to Pan enigmatycznie ujął.

ps.to naprawdę przykre że zawiść wkrada się nawet do tej inicjatywy


tiaret

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-18 21:24:00

A co nie ma byc zawisci?W końcu taka sprawa jak 7 TP zapewne będzie miała wielu ojców.Szkoda tylko ze Ci którzy naprawde do tego się przyczyniaja w końcowym rozrachunku okaża się tymi złymi.Patron i reszta Ekipy (albo Ekipa i Patron) tak trzymac psy szczekają karawana jedzie dalej.To Wasze Wielkie Dzieło i dociagnijcie to do końca.Do Zwycieskiego Końca.
Pozdrawiam

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-20 13:19:00

panie tiret jaka zawisc?
osobiscie ta akcja mi wisi
przeciez 7tp odbudowywanego pokazali jedno ujecie nie?

jaca jak bys zgadł a ci wszyscy którzy bezinteresownie
wspieraja akcje beda kiedys czuc niesmak ale to przyszłosc pokaze


a kto dał Pancergrzesiowi monopol na 7tp?

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-20 14:32:00

cyt. "ta akcja mi wisi"-te słowa śwaidczą o tobie i o twoim poziomie jaki sobą reprezentujesz.Nic dodać nic ujać tylko po co zaśmiecasz forum? Na targu czy jarmarku miałbyś słuchaczy wspipierających ciebie w twoim stanie świadomości historyczno/muzealnej.

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-20 17:23:00

Witam
Potrzebuję odcinek "Było nie minęło" o poligonie w Bliźnie. To było emitowane gdzieś koło grudnia 2004. Może ktoś ma nagrane, a może ktoś wie jak dotrzeć do archiwalnych odcinków.
Jacek

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-26 19:28:00

Znalazłem link na Allegro dotyczący Polskiego wrześniowego czołgu 7TP
Niestety jest trochę drogo, ale dla tych Panów, co rekonstruują w/w czołg to może było by ich stać.

http://www.allegro.pl/item150465607_7_tp_c7p.html

RE: "Było nie minęło" 7tp
2006-12-27 12:57:00

dunaj65 - oferta na te części jest na allegro od ponad roku, cena jest absolutnie nierealna....tak zesztą jak na inne przedmioty od tego sprzedającego.

PATRON

RE: "Było nie minęło" 7tp
2007-01-02 14:07:00

tak Patronie :)))))

RE: "Było nie minęło" 7tp
2007-01-04 12:42:00

widzisz "myszaniołek" khm...przepraszam "mial" ty też sie potrafisz zgodzić z Patronem :-))

tiaret

Aby odpowiedzieć musisz się zalogować.








0.007
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i zarządzaniu ich ustawieniami.